2014年8月11日星期一

芝士波波(附食譜)

終於都成功喇……頭两次都失敗佐,
今次系第三次整,呢次系跟高Ling食譜黎做,
我得芝士波波做得無高Lin咁靚,製成品系唔靚,
但都叫成功了......
咁樣我已經好開心了,下次再努力整靚d先得,
最後要多謝高Ling芝士波波食譜!












高Ling芝士波波食譜 : 

材料:牛奶130g,牛油20g,木薯粉100g,糯米粉40g,巴馬臣芝士90g,
            蛋1隻,糖2g,泡打粉3g

做法:
  1. 牛奶,牛油混合慢火煮滾後熄火,一次過倒入木薯粉快手攪匀至無大粉粒
  2. 盛出放涼後切成小粒
  3. 糯米粉,芝士,蛋,砂糖,泡打粉混合
  4. 加入已放涼的木薯粉中搓匀成糰
  5. 把粉糰分割成所要的大小,滾圓放入焗盆中
  6. 放入已預熱175度焗爐焗18分鐘
  7. 放涼即可食用











14 則留言 :

  1. 叻女!其實個樣都唔差,整多幾次就更加靚了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要成功同好味道,要樣靚真系要做多幾次先得!

      刪除
  2. 失敗過之後成功係特別開心!

    回覆刪除
  3. 今日攞咗焗爐喇我嘅第一作品想整胡椒餅呀haha~btw想請問妳焗爐第一次用除咗抹乾淨後要唔要做D咩嘅呢??Thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未去换野,哈哈…過2日去换

      我做法:抹乾淨將焗爐開到最大,入面唔放任何野,開焗爐15分鐘,中途會有好少少味,唔洗理會,等焗爐凍佐之後再抹多一次就可以喇 ^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 第一次買預拌粉,唔得(>﹏<)
      第二次同今次材料大致相,但做法唔同,第一,二次的做法就系將所有材料拌勻就可以去焗,我都跟住做,但唔成功!

      刪除
  5. 整到真係好開心, 自己整又平又健康 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀…好開心,街買果d真系越黎越貴哦!

      刪除
  6. 真係揾日整吓先,我都好鍾意食

    回覆刪除
    回覆
    1. 快d整喇……自己整好玩又好食,經濟又實惠!

      刪除