2014年4月22日星期二

芝麻口味冷烏冬,凉拌麻醬青瓜

呢排好忙好攰,我都好耐無post野,哈哈…… 今日簡單做佐呢個芝麻醬冷烏冬同埋凉拌麻醬青瓜,拎雪櫃時時有ge食材就可以郁手整,(芝士肠仔,獅子狗,青瓜,煎一隻蛋)所有材料切絲就搞掟,烏冬煮好要浸冰水之後要隔走水份,加埋個醬就食的……好睇又好食……\(^o^)/










15 則留言 :

  1. 呢個簡單得嚟又靚又好味喎!

    回覆刪除
  2. 呢隻沙律醬我都食過呀,真係幾好味﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一家四口都liKe呢隻沙律醬呢!
      我有次見合益街市果邊都有大支芝麻沙律醬賣,俾我買呢支仲要便,100蚊都唔洗!

      刪除
  3. 正話放工返到嚟,又未整得切夜晚嗰餐但又有少少肚餓,我都係整兩條青瓜加芝麻醬頂肚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. ⊙_⊙ 肚餓食芝麻青瓜沙律你唔驚肚仔唔舒服咩?我肚餓唔吃得酸野 ^o^ 吃完會肚痛架……哈哈!

      刪除
    2. 我啲青瓜無醃到㗎,洗乾淨就切條加芝麻醬,所以唔會有酸味。

      刪除
    3. 我呢款芝麻醬系有小小酸味的……

      刪除
  4. 顏色好豐富、好吸引呀~~清清涼涼,啱晒夏天食~~

    回覆刪除
  5. 好清新,夏天最o岩!小高都喜歡用呢款款芝麻醬,但唔敢買太大支,始終兩口子,有排用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨小高……我一家都好中意用呢個芝麻醬,用得好快,所以買大支抵好多哦,盈盈同謙謙中意拎佢當果醬黎搽方包食架……哈哈~

      刪除
  6. 我地都好鐘意用lee個醬整手撕雞^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款芝麻醬真系好正,我全家都鐘意呢!嘻嘻……

      刪除