2014年4月26日星期六

清補凉雞蛋糖水,山形吐司<附食譜> ,千島醬芝士Pizza,菜乾雞腳鴨腎湯,蒜蓉牛油厚多士

前日晨咁早醒佐之後又訓唔返,於是去廚房揾野黎搞,
學茹初見話齊無野搞野黎搞……哈哈,
突然想飲糖水,就簡簡單單煲小小清補凉糖水,
系煲糖水的同時,
我手痕痕想整下方包,我真系好耐無整方包,
整完方包順手整多一舊麵團整pizza吃,哈哈………
見時間尚早我仲煲埋湯添(^ω^) 
玩佐成日好滿足好開心但系好攰……(╯з╰)

清補凉雞蛋糖水

清補凉糖水



所需要的材料

煲20分鐘就ok


山形吐司











千島醬芝士Pizza









菜乾雞腳鴨腎湯






蒜蓉牛油厚多士





9 則留言 :

  1. 妳咁好精力!?

    個麵包多士好靚仔呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔明……我果日點解會有咁好精力,一口氣整咁多野出黎,我老公都話我勁……自己一個人系廚房玩佐成日,頂我唔順~哈哈 *^O^*

      蒜蓉多士好正,俾我焗到脆卜卜,好香口,好好吃 (^ω^) 我仔囡好中意食架

      刪除
    2. 妳嗰日食咗興奮劑,哈哈!

      刪除
  2. 好豐富呀!\(。◕ヮ^)/•。•*´*

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯~玩埋呢两日……小朋友要返學我就會好忙,到時就會無咁多時間整野食……(╯з╰)

      刪除
  3. 嘩,一早整倒咁多嘢,勁!個 pizza 好靚好吸引啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早醒佐又訓唔著咪揾野玩下囉,呢幾樣野我整佐大半日呀……哈哈!Pizza好好味 ^^

      刪除