2014年4月17日星期四

厚切餐包,千島獅子狗包, 首次見blog友小灰灰

呢個厚切餐包系整黎做見面禮的,因為我首次見blog友大人人,小灰灰,肥頭表哥,大人人中意食餐肉包,所以我自製佐d包包俾佢地吃……小灰灰同肥頭表哥好鬼死得意!















大人人真知我心,知我喜歡做包包,所以買佐日本出名的酵母送俾我,真系好多謝大人人同小灰灰,佢地送俾我的見面禮物:白神酵母 (^ω^)














4 則留言 :

  1. 正呀﹗好開心既聚會呢﹗大家都好有心,互相送禮~~

    回覆刪除
  2. 嘩,送「白神山」,厚禮喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同我做朋友系講心唔講金 (^_^)
      小灰灰送ge禮物真系好體貼實用…… (^ω^)

      刪除