2014年4月29日星期二

蒜片黑椒牛柳粒,蒜香煙肉炒露筍,川貝虎乳零芝蘋果粟米瘦肉湯

 第一次買露筍黎食,見平時露筍都賣得唔平,1細扎閒閒地賣20蚊,我覺得都幾貴下所以一直都買過,第一次食感覺一般,個頭有小小老,吃落有渣(>﹏<)
太耐無食牛,見d牛柳扒做特價咪買佐幾塊囉,原本無醃就咁煎,見我包蒜開始出芽了,咁我要快d用佐佢,最後就成個大蒜去衣切片用黎炒,用油炸完d蒜片先炒,炒出黎碟牛柳粒好好味,好諗好香,好正! 個湯系我老公叫我煲得,佢話自己有两聲咳,想飲川貝湯,屋企無雪梨唯有用蘋果代替,嘻嘻…









10 則留言 :

  1. 蘆筍切咗尾尾老嘅地方就好好味架喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到,今次有切不過切佐小小咋,下次要切多小小應該會好d…… ^^

      刪除
  2. 蘆筍真係好貴,粗段仲要切走埋佢先食得,其實都無得幾多可以食!

    回覆刪除
  3. 蘆筍切少少尾部,必要時刨去少少外皮,一定唔會老

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次買,只系切佐小小,所以仲好老,下次要學你話齊要刨走皮會好d~

      刪除
  4. 回覆
    1. 牛柳炒之前系無醃的,臨炒好前幾秒先加d鹽,蠔油和黑椒碎調味就ok,用蒜炒真系好香好好食!你都試下呀~

      刪除
  5. 謙盈媽咪,其實露筍個頭要切左少少佢,咁樣就會嫩好多,小高好鐘意食露筍,不過露筍真係賣得好貴,我呢邊已經過賣緊$30一包。所以呢排都少賣來吃 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高我第一次買露筍黎食,真系唔識整,我都系求其炒黎食,嘻嘻… 露筍真系賣得好貴,唔平我都唔會買,哈哈……

      刪除