2014年5月6日星期二

千島芝士海鮮Pizza , 芝士蘑菇串燒雞Pizza,蟹籽青瓜沙律,蟹籽雜果薯仔蛋沙律

昨晚我又做無飯煮婦,又唔想煮飯食,突然想吃Pizza,系街買pizza貴到死,唔抵食~為佐慳家,一於自己郁手整黎食……新鮮出爐Pizza真系好好食,好食到我地争住食!两三下就將一大一細Pizza清得一乾二淨……太好味了!


















呢两款沙律系早两日整黎食的……


青瓜蟹籽沙律


蟹籽雜果薯仔蛋沙律




19 則留言 :

  1. 個pizza好似外面的餐廳食嘅一樣,好想試吓你嘅手勢

    回覆刪除
    回覆
    1. 自製足料過外面買好多,新鮮出爐Pizza真系好好食,cici 想試我手勢,當然可以,你肯做白老鼠我開心都黎唔切喇!

      刪除
  2. 回覆
    1. 水太太你講得無錯,自製PiZZ真系好正好足料好好味!

      刪除
  3. Mozarella cheese 賣得好貴,而我又唔好奶類製品,所以整 pizza 無芝士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯……系大型超市買Mozarella cheese真系好貴,去烘焙店買就便小小,我覺得食無芝士ge Pizza 無咁好味(^ω^)我中意食多芝士Pizza,哈哈……

      刪除
  4. 有時唔食飯食 pizza 都好呀!小朋友實好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀……我两個小朋友好中意食pizza架!

      刪除
  5. 咁正,我都吾食飯,食件先

    回覆刪除
  6. 你個PIZZA靚過餐廳個D啦,而且新鮮出爐一定無得彈!配埋沙律真係好正呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔系講笑……個Pizza真系好正!自製真系足料經濟又實惠……\(^o^)/

      刪除
  7. 好豐富呀!^^
    家下我都多數在家弄蟹籽沙律,足料好多,如果o係出邊多數o係青瓜絲,好少蟹柳同蟹籽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高我琴晚又整青瓜沙律,净系放佐蟹柳,没有放蟹籽,食落硬系争d争d………感覺無咁正,下次再整青瓜沙律我一定要加蟹籽!出面食青瓜沙律又貴又少蟹柳又少蟹籽,同自製真差好遠……完全無得比!

      刪除
  8. 回覆
    1. 新鮮出爐熱辣辣pizza真系好正,好好食!

      刪除
  9. 回覆
    1. Sorry miss 佐你留言 !

      高粉200g 酵母3g 水110g 糖10g 鹽1g 牛油20g

      刪除