2014年5月27日星期二

日式檸檬芝士蛋糕

對上兩個星期5月15日整的芝士蛋糕好核突, 唔想俾人,
過佐2日<18號>我又整過,終於似樣了,
但……都系有d美中不足,有裂紋(>﹏<)  

送給朋友的
檸檬芝士蛋糕


天熱所以要用保温袋
袋好先送俾朋友


我答應佐個朋友要整一個芝士蛋糕俾佢,因為她近排幫佐我好多,我話請佢食早餐答謝佢,點知佢話早餐就唔洗啦,要我整蛋糕請佢食就0K……
難得佢咁欣賞我ge蛋糕,我更系整俾佢食喇(^e^)












第一次整整得好樣衰,因為我無座水焗,剛焗好果時都幾好的,放凉之後就……╮(╯▽╰)╭ 無眼睇,凹晒落去,
唉呀…….真系激死人!







10 則留言 :

  1. 我初初整,重醜樣過您D好多,不過,您的坐水方法好似有D特別,我係直接放在一個裝有水的焗盤內的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次都系直接座水焗的,仲焗得好靚,因座水焗時間會長d,今次衰心急想快d焗好,所以唔座水,在爐底加水,就出事了(︶︹︺) 嘻嘻…

      刪除
  2. 我記得你第一次整勁靚架, 係咪有d step 唔記得左呀?不過好食就得啦, 你朋友一定好中意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次真系整得好靚,你記性真好,讚呀!

      我今次貪快,趕時間出門,想快d焗好,所以無座水焗,只系放d水系爐底,結果系唔得,一定要座水,第二次焗點解有裂紋系因為座水唔够,所以都出事(╯з╰)

      刪除
  3. 我寧願要早餐囉,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都想佢要早餐,哈哈…
      我慳返好多時間同精力,同埋唔洗咁辛苦!嘻嘻…\(^o^)/

      刪除
  4. 朋友收到愛心糕點,一定唔止甜,仲好窩心添!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻……朋友話我整得好靚&好味,我就覺得味道唔錯,但個樣就唔靚,因有小小裂紋 -_-!

      刪除
  5. 謙盈媽媽,朋友一定唔會介意呢,收到你個愛心蛋糕喎

    回覆刪除
    回覆
    1. cici我朋友無介意,佢話家人都好中意食,只系我自己覺得有裂紋唔好咁囉(^e^)

      刪除