2014年5月8日星期四

浸青梅酒

我同老公都中意飲梅酒,今年繼續浸返两樽,其實我想浸多2樽架,可惜我無地方安置佢地…….d梅酒浸得越耐越香醇,越好飲……屋企有一樽已經浸佐2年的梅酒,果日拎出黎飲真系好好飲,同浸佐1年ge梅酒相比真系差好遠~上個月尾我出去元朗買野時見到d青梅大大粒又靚先20蚊2磅,所以買左4磅返屋企浸,其實有d系20蚊3磅架,不過細粒小小同埋無咁靚囉!浸酒我個人認為用大粒黎浸會好d……青梅上面d芒果都好鬼死靚,都系賣20蚊咋,我咁中意芒果更系唔會錯過喇……最終都買佐一份返屋企食 ^^ d芒果我食晒喇~超甜呀!

粒粒梅都好靚
2o蚊2磅



每袋2磅,共4磅,
(先用牙簽挑走青梅掟,之後洗乾淨,浪乾水份備用)

2磅梅2支酒1包冰糖
(想甜d……之後可以再加冰糖)
# 記住玻璃樽要消毒先好用 ⇒ 用熱滾水洗完之後浪乾先至用

寫底浸的日期
方便自己日後睇

呢两樽上年浸的

左手邊系浸佐2年
右手邊系浸佐1年

呢两樽系送俾謙謙同學仔媽咪的
(細樽仔系2年梅酒)
同學仔媽咪都話已浸2年的梅酒好飲好多!

6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 自己浸經濟d麻……酒ge甜酸度又可以自由控制,真系唔錯呀!

      刪除
    2. 可能妳哋個個都飲酒啦!

      刪除
    3. 我都唔系特別鐘意飲酒架,不過梅酒酸酸甜甜咁樣再加d冰粒落去真系好好飲,我唔系日日飲,都系間唔中飲下咋 ^o^

      刪除
  2. 我都鐘意飲梅酒, 次次都係買的, 喱度揾唔到 "梅" 買, 真可惜浸唔到!!
    祝妳: 母親節快樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝大家都母親節快樂!

      你果邊無青梅買無辦法,香港賣青梅的時間都好短,大約賣2個月左右就無得賣架喇,所以見到岩心水就要買,否則要等下年可以買……

      刪除