2014年5月7日星期三

紐約芝士蛋糕,日式芒果芝士蛋糕

前幾日5月1日假期得閒無野做,成個下午走去廚房搞搞震……見早排買佐2舊忌廉芝士仲末用,於是拎佢黎整蛋糕食……哈哈,一系唔整,一整就整佐2個,放雪櫃有排食……想食隨時有得食真系好好!超正呀~










百佳用積分加錢换的
高身玻璃樽用黎浸梅酒


12 則留言 :

  1. 你㗎芝士蛋糕好吸引呀!見倒就想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎我度……我請你食!
      今次偷懶無坐水焗搞到有裂紋,賣相唔靚仔呀~(>﹏<)~

      刪除
    2. 我晌美國,太遠啦,唔係實去你度揾食! Kakaka!
      唔靚仔唔緊要,好食就得啦!

      刪除
    3. 哈哈………你無食神 ^^ 上次有位Blog友小灰灰系日本返香港探親,佢話想食餐包我都有整俾佢食呀!

      刪除
    4. 嘩!你好好人呀!咁我返嚟之前可唔可以落定 order 呀?哈哈!

      刪除
  2. 呢兩個蛋糕我唔同妳爭食喇,嘻嘻!

    乜妳有本事儲到分換玻璃盒咁好呀,我想儲夠都難! : (

    喂,呢篇 blog 個 title 打錯咗呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食埋你果份~哈哈……

      系喎……打錯佐 (╯з╰)
      謝謝你話我聽,依家即刻去改……

      我依家總數換佐3個,仲有500幾分,考慮緊换唔换多個焗爐玻璃盒,500分+38蚊 ^^

      刪除
  3. 謙盈媽媽,你個cheese cake 整得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔靚~有裂紋……多謝cici你讚賞先 (^ω^) 嘻嘻!

      刪除
  4. 請問你是一次過整好兩個面糊,再分兩次焗, 還是逐次整?

    回覆刪除