2014年5月10日星期六

薯仔炆豬軟骨,欖菜肉碎炒四季豆,肉碎豆角蛋炒飯

佳寶豬軟骨做特價,我買佐一d,
念住雪櫃仲有條白蘿蔔用佢黎炆豬軟骨,
大事不妙竟然系花心蘿蔔喎,唉……激死……
唯有用薯仔頂上……哈哈!








5 則留言 :

  1. 乜原來「佳寶」有豬軟骨賣咩?我成日都好想搵嚟買,但又唔知邊度有得賣,因為都好想知道其實即係咩部位。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佳寶有呀,其實大間百佳都有豬軟骨賣架,豬軟骨實際系咩部位我真系唔知,(我覺得系排骨附近的位置)

      刪除
    2. 咁等我都留意一下先,多謝妳分享呀!

      刪除
  2. 個薯仔炆豬軟骨好吸引呢 ~~ (๑´ڡ`๑)

    回覆刪除