2014年5月17日星期六

白灼紅海蝦,凉瓜炒蛋,蒜蓉西蘭花,勁薑蕃薯糖水


係街市見有呢d紅海蝦,唔貴,4O幾蚊一斤,平平地買佐半斤試,味道都oK,可惜d蝦細隻佐少少………感覺無麥肉咁樣,凉瓜炒蛋净我同老公吃,兩個小朋友完全唔食,佢地食西蘭花(^ω^)
蕃薯糖水系老公指定要我煲俾佢飲的,老公仲話要落多薑落多薑,我真系聽佢講放佐好多薑片,最後個糖水真系好辣,辣到兩個小朋友飲唔到呢個糖水,講直我都覺得好辣(>﹏<)







2 則留言 :

  1. 我好怕食呢類細蝦,嘥好多時間同心機去剝殼後得番好少肉食!

    煲番薯湯水唔多薑就唔夠香、唔好食㗎,妳先生真係識貨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!
      我真系唔識貨……
      唔中意多薑!

      刪除