2014年6月11日星期三

清蒸洋蔥,蒜頭冰糖雪梨茶

盈盈前幾日因咳搞到發燒,仲要一連三日都唔可以返學,煩死我!聽朋友講話蒸洋蔥飲d洋蔥水可以止咳,反正都系天然食材,我就試下佢ge功效,結果都系一般,兼且唔好飲-_-#  同朋友講返效果只是一般,佢話都系因人而已,有人一飲就見效,有些人飲好多次都無用^_^  之後佢又介紹我煲另一種止咳飲品,就系蒜頭冰糖雪梨茶,我感覺盈盈飲好佐d無咁咳,同埋呢隻茶好飲過洋蔥水多多聲! 呢两樣飲品都系由天然野製成,飲完唔會對身體有任何副作用,所以值得一試!
系咪真系有效?因人而異 (^ω^)

















8 則留言 :

  1. 蒜頭冰糖雪梨茶飲落啲蒜味重唔重架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 暖暖地時候飲完全無蒜味,凍飲就有小小蒜味!

      刪除
  2. 我試過比仔仔同老公飲洋蔥水,又得喎!
    等我都記底蒜頭冰糖雪梨茶先,謝謝分享呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 得就好喇……洋蔥水真系因人而異,唔系人人得。
      如果我依家唔記低ge話,我驚我年紀大果時忘記晒 ^e^

      刪除
  3. 回覆
    1. 甜甜地ge味道,唔會難飲架,最好系暖暖地ge時候飲系無蒜頭味的,凍飲會有小小蒜頭味,我女飲蒜頭呢款就可以止咳,飲洋蔥水就若無其事,唔上咳!

      刪除