2014年8月21日星期四

冬菇粟米肉燥湯年糕,芝士白汁蘑菇烏冬

上星期四(14號)的午餐和晚餐,盈盈同謙謙两姊弟唔多中意我整的湯年糕,佢地話我放得太多肉碎,唔系咁好味,仲叫我下次唔好再煮,真系俾佢两個激死!夜晚果餐得我同两個小朋友吃,所以唔想煮飯,簡單d煮個白汁撈烏冬,两姊弟好鐘意呢個芝士白汁!













10 則留言 :

  1. 哈,兩個細路居然唔係嫌年糕唔好食,而係嫌肉碎多!?!?

    之前我本來都諗住買呢隻烏冬試吓,點知一睇個成份,用好多添加劑,即刻放番低!我依家都多數買「讚岐大師」,質地比較煙韌,唔會咁易煮到腍哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 两姊弟中意食年糕架,呢排佢两個吃佐肉呀,佢話睇電視果時電視話d豬肉有蟲叫我唔好煮咁多豬肉俾佢食喎,哈哈…我俾佢地激死(╯з╰)

      依家好多野都有好多防腐劑真系唔驚得咁多,唔系日日食問題唔大ge ^^

      刪除
    2. 係啦,我成日都話,就算練仙辟榖兼唔飲水,呼吸空氣都一樣唔多掂!

      刪除
  2. 我好鐘意食年糕,但老公唔食,所以費事煮。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你買包細包ge,等老公唔返屋企吃飯果日你就可以自己煮黎食喇……^_^ 哈哈

      刪除
  3. 呢隻烏冬我都食過,但係我唔鐘意佢有陣酸味,聽人地講d酸味係因為防腐劑,所以依家我多數都買乾身果隻烏冬黎食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮呢隻烏冬系先煮5分鐘拎起之後拎去冲凍水(過冷河)的,同埋第一次煲烏冬ge水唔要,再煲多一次水煮2分鐘就食得,咁樣食果時一定唔會有酸味!

      刪除
  4. 有個廚神媽媽小朋友食到咀尖晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……佢两個真系有d嘴叼,我就系中意佢两個對我煮ge餸菜有讚有彈架!

      刪除