2014年8月16日星期六

光波焗雙色蕃薯

今日同两個小朋友去婆婆屋企玩,搭車果時突然想食蕃薯,於是系西九落車行去街市買佐d蕃薯,呢度12條,黄肉紫肉各6條都系10蚊咋,我覺得抵喎!焗蕃薯毫無技巧,洗乾淨放落光波爐按制40分鐘就食得,我覺得焗ge蕃薯好味過蒸ge好多,最後我地個個都覺得紫色蕃薯好味d甜d,黄肉蕃薯唔甜(╯з╰)





焗20唔腍要再按多一次20分鐘
總共焗40分鐘




4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我两隻色都鐘意食,但今次ge黄蕃薯真系差佐d……

      刪除
  2. 呢隻帶紅色皮嘅黃番薯係無咁甜㗎,買番黃皮嗰隻啦!

    我反而唔多鍾意食紫番薯,雖然味道係比較甜,但就比較乾身,蒸的話都好啲,焗的話就真係乾到哽哂頸!!用嚟煲糖水就最好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己系唔鐘意蒸,蒸ge話無麥人肯吃,要我一個人食晒,焗到就會香d好味d佢地會食或者煲糖水佢地都食(=^‥^=)

      刪除