2014年8月6日星期三

酥皮蛋撻

好耐之前我已經想整蛋撻,但系我對牛油皮蛋撻系一般,我自己好鐘意買酥皮蛋撻返屋企食,特別鐘意去KFC買葡撻食,哈哈…見冰箱仲有2塊酥皮,所以拎佐一塊黎試整酥皮蛋撻,結果整完出黎系嚇死我……失敗了……
味道系唔錯的,系個樣唔得囉,好核突,好樣衰……果底又唔脆……唉……(>﹏<)











10 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我两個小朋友就鐘意牛油皮,而我自己就鐘意酥皮多d!

      刪除
  2. 嘩,妳專登買咁多個撻模整蛋撻呀?

    我自己就比較鍾意食曲奇皮多啲!會唔會整酥皮係要先將酥皮焗一焗先倒蛋漿呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋撻模系謙謙同學仔媽咪俾我的 ^^

      其實我都好想知整酥皮蛋撻系咪要事先焗下佢……

      刪除
  3. 比兩條link你參巧
    http://www.jamieoliver.com/recipes/member-recipes/Pasteldenata%20%28Portuguese%20Custard%20Tart%29/5553

    https://www.youtube.com/watch?v=GTbRxpXjhIk

    回覆刪除
  4. 努力我相信妳下次一定整得好好^0^

    回覆刪除