2014年8月5日星期二

超級開心的 party

琴晚謙謙同成班同學仔一齊開party,個個小朋友都玩得好開心……盈盈同謙謙玩到唔舍得走……哈哈\(^o^)/嘩.....嘩..... 成枱都系食物呀,多到呢……再多10個人黎都够晒食,除佐paizza和飲品,其餘所有食物系我地咁多位媽咪親手整架………我地呢班媽咪好勁.......哈哈!










呢班小朋友吃完野即刻走去玩……
玩到癲……^0^














呢d系我整架,蝦醬生炒牛肉飯,
蝦子炒飯,薯仔雜果蛋沙律

俊俊媽咪整ge

子朗媽咪整

子朗媽咪整

晴晴媽咪整

晴晴媽咪整

晴晴媽咪整

子朗媽咪整:甜酸齊

子朗媽咪整





14 則留言 :

  1. 開 party,大人細路都一樣開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀… 呢個場地真系好好,可以俾小朋友糸出面玩車仔,玩滑滑梯,超正!

      刪除
    2. 系呀,我地系新北江嘉湖會所

      刪除
  2. 好豐富好多嘢食呢!大人可以傾下計食下嘢,小朋友就可以响度玩,真係好 ~~ (ฅ'ω'ฅ)♪

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀……呢個場地真系好好!大人細佬都玩得好開心!

      刪除
  3. 派對食物好豐富呀!媽媽們真叻!^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實每人整小小,出到黎原來系咁多,哈哈…

      刪除
  4. 每人整D, 夾夾埋埋就好多, 小朋友就最開心 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 系哦……開頭仲驚唔够,要去買d零食,睇落真系好多,最終都無買零食,净買飲品,d食物多到我地食唔晒,每人要拎d返屋企,哈哈……

      刪除
  5. 回覆
    1. 我地個個都系全職媽媽,對煮餸都好有研究架,哈哈……

      刪除