2014年1月12日星期日

蘿蔔炆牛肋條

天冬我都幾中意整炆餸 , 
蘿蔔炆牛腩我同老公都中意食 , 
不過依家d新鮮牛腩好貴 , 
太貴搞到我唔想買 , 但係我又想食 , 
唯有買冰鮮牛肋條代替 , 
我覺得呢隻牛肋條唔錯 , 牛肉味道幾好 , 
用佢黎炆蘿蔔真係好好味 , 
我係佳寶買的 , 
一包牛肋條大約60蚊左右喇 .....










9 則留言 :

  1. 冬天食哩個可以食多D飯添XD

    回覆刪除
  2. 依家買牛肉貴成點?貴過豬肉好多嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛肉貴過豬肉好多,我都幾中意食牛肉,因為牛肉貴,所以食好小食牛肉。

      刪除
    2. 哈哈,好彩我係唔食牛,慳番好多!

      刪除
  3. 謙盈媽媽, 冬天食炆餸, 食完個身感覺上暖咗... XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. cici講得無錯(^o^)個人食完真系暖好多(^_-)

      刪除
  4. 見到都流晒水口... 好鍾意炆到腍晒既牛肋條... 正﹗

    回覆刪除