2014年1月7日星期二

川貝虎乳零芝雪梨燉湯

盈盈真煩......
唔聽我講吃多佐薯片 , 
搞到自己係咁咳 , 
見佢岩岩開始有幾聲咳 , 
我啦啦淋燉川貝虎乳零芝雪梨湯俾佢飲 , 
費事佢越咳越勁 , 所以燉湯呢個湯佢飲最好 ! 
燉湯材料



加滾水去燉


隔水加蓋燉60分鐘


已經燉好的湯水


川貝虎乳零芝雪梨燉湯食譜 :

材料:

川貝,虎乳零芝,南北杏,百合,
雪梨,無花果,瘦肉

做法:

1瘦肉出水,雪梨去蕊,其他材料浸洗乾淨備用 
2所有材料放落燉鐘入面加適量滾水加蓋
3設時間製隔水燉60分鐘
(我用壓力煲的 , 用普通煲燉 ==>最小要2小時)


媽咪溫馨提示:

雪梨記得要去蕊燉,否則d湯會有酸味,
瘦肉要出水,唔出水燉出黎d湯唔清澈
要加滾水去燉,虎乳零芝系無味的,但對咳就好有效,

# 呢個湯燉完出黎系好甜,好好飲,唔洗加鹽都Ok。












11 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係呀車媽媽 , 虎乳零芝幾十蚊一兩的 .
      想止咳效果再好d就加埋正宗非洲海底椰落去一齊燉.

      街市幾蚊一兩果d海底椰 ---->其實係新鮮棕櫚果
      不是正宗非洲海底椰 .

      刪除
  2. 謙盈媽咪,新年快樂 ~ 小高終於有時間來訪啦!近來好嗎?
    新一年祝你們一家幸福快樂,心想事成!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高新年快樂.....

      佢兩個放完假依家要返學 , 我繼續忙碌 , 哈哈.....

      刪除
  3. 謙盈媽咪,依個湯盈盈飲完仲有冇咳呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. cici盈盈依家無咳喇 , 佢連續飲佐2日呢個湯 , 依家一d咳都無晒 .

      刪除
  4. 我最怕飲川貝煲湯,苦到嘔!

    其實燉同煲出嚟嘅湯,效果有咩唔同?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可能放的太多川貝所以苦 , 我呢個燉湯一d都唔苦 , 仲好甜 ,
      雪梨本身都甜再加埋瘦肉就更加甜 , 如果d湯苦盈盈一定唔飲 ,

      # 燉湯無直接受爐火烹煮而係隔滾水燉 , 燉盅內的湯水都是原汁原味 , 燉湯能夠保留食材的營養 , 燉出黎d湯唔會混濁 , 唔會燉到小佐水份 , 湯水性溫和唔會燥熱 , 多數都係燉藥材湯同埋一d貴價食材都係燉多 , 例如燕窩, 冬蟲草, 鹿尾巴 , 鹿茸等等

      刪除
    2. 妳講到咁好,等我都搵次試試先!

      刪除
  5. 虎乳靈芝我都間唔中煲嫁,幾好飲~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得唔錯 , 最好就係無味而有功效果下先正!

      刪除