2015年2月4日星期三

第49屆工展會,黑糖桂圓紅棗薑母蕃薯糖水

上個月1月3號同謙謙同學仔及媽咪爸爸一齊去工展會行,嘩……實在大多野想買喇,可惜得我自己一個人拎野,依家買佐小小野都已經好重,因唔想拎得太辛苦,所以唔敢買太多,只系買佐小量野走收手了,行佐差唔多6個鐘左右,行完吃完野就走人……下年再行過,哈哈!前排仲用買ge黑糖黎煲蕃薯糖水真系好正!下次要拎黎試下做湯圓湯底,應該更加正(^o^)





謙謙同學仔

呢度成袋都好平!
福袋$15O真系好抵!

福袋 ==>5樣野15O蚊,抵!

1kg帆立凡$13O蚊
芝士丸$2O蚊

柚子茶44蚊一樽,
買2樽送一樽細,超抵!
魷魚絲$2O蚊一盒
65蚊黑糖薑茶

味道一流,薑味十足!
用黎做湯圓湯底超正!

第2日即試

一煲用佐2粒

老公大讚好味(^o^)

真系超正!好掂!



2 則留言 :

  1. 咁耐以嚟我都只係行過一次工展會咁大把,發覺賣啲嘢都唔係比街外平,有啲仲貴過喺外面買,仲打埋入場費做本哩!所以之後都無興趣再去 lu!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過好多次喇,我好鐘行架,只要有人陪我去行我就會去,哈哈~但有d野真系比街平好多架,今年入場費好平呀,5蚊咋!

      刪除