2013年12月12日星期四

正宗韓國泡菜豬腩肉 , 蒜頭豆豉魚煮南瓜


呢包正宗韓國泡菜係老公同事去韓國旅行 , 
買返黎送俾地我地的手信 , 
其實仲有好多野 , 
有紫菜 , 米通 , 魷魚小食等等.....
仲有仲有....我的潤手霜 ^0^

呢個泡菜煮豬腩肉好鬼死正 , 
辣辣地好好味 , 哈哈............ 
我好中意食 , 好中意食 ,
不過唔敢食咁多 , 
嘻嘻......我驚肥 ^&^








呢碟蒜頭豆豉魚煮南瓜係
盈盈要求我煮俾佢食的 , 
南瓜好甜 , 盈盈好中意食呢個餸 ! 






11 則留言 :

  1. 我都鐘意食呀! 炒得好乾身, 引C我喇! ;)

    回覆刪除
  2. 謙盈媽咪早呀!呢排凍凍地吃辣最正 ~

    回覆刪除
  3. 囡囡好識食喎,南瓜煮豆豉鱼好惹味架。

    回覆刪除
  4. 泡菜煮豬腩肉見到口水流晒添口水肩吖唔該

    回覆刪除
  5. 睇嚟妳都好鍾意食腩肉咁喎!

    我早幾日都整南瓜,一半係整丼飯,另一半今日整薯蓉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係好中意食腩肉架, 哈哈......
      驚自己一路肥落去,
      所以近呢半年吃小好多 .

      刪除
    2. 好少可女仔都咁鍾意食肥肉!我自己就好怕,食到肥肉吐都吐唔切,費事食到成口油!

      刪除