2019年4月5日星期五

海南雞黄薑飯,豉椒炒血丸子,香蒜炒紅莧菜

好耐好耐之前我好似有整過海南雞飯,但今次整系用新鮮雞黎整,味道真系一流唔錯唔錯,雞同飯d顏色都好靚仔,d雞我一早用d粗鹽醃佐幾個鐘,d雞肉充滿咸香味,唔洗點醬都好好食,净食黃薑飯都好正好香,再加上大嫂俾的湖南特產「血肉丸子豆乾」用尖椒炒小小辣超惹味,真系正到爆! 但系呢個特產唔系個個喜歡食,因為佢嘅燻味勁重的,我老公唔鐘意果陣煙燻味,所以佢唔喜歡食的,但我同對仔囡就好鐘意食! 










4 則留言 :

  1. 見到你個海南雞黄薑飯就流口水了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 大小姐你搵日都試吓整喇,真系好正好好食,净食黄薑飯都好滿足!

      刪除
  2. hello謙盈媽咪!兩個小朋友大個咗好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi~ Mary 你好嗎?好耐無見了!我兩個小朋友真系大個佐好多呀,眨吓眼我囡就快12歲☺準備升讀中學喇,哈哈!

      刪除