2015年4月5日星期日

意式肉醬意粉,香草蒜味焗雞翼,蒜蓉牛油煎帶子,蒜蓉牛油帶子意粉

又繼續跟【明星愛廚房】學整菜式,今次系跟鄭俊弘提供的食譜去整,我平時整親的肉醬意粉多數系用肉,蕃茄,洋蔥,香草,但鄭呢個食譜系好得意會加埋紅蘿蔔和西芹,我見咁特別所以我跟佢食譜整一次,事實上味道真系唔錯,吃意粉時都可以食到小小蔬菜,唔錯唔錯……見仲有牛油帶子及意粉剩系度,所以两樣加埋撈一撈又食得,方便快捷!
(呢個post系個月的,依家先得閒出……哈哈~)










4 則留言 :

  1. 我整過肉醬意粉都有落西芹同紅蘿蔔,出面餐廳可能都有落,不過可能係所有材料打爛成蓉做醬,所以妳睇唔到。

    回覆刪除
  2. 睇到我流哂口水了!
    特別您焗到D雞亦好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗會好食d,逼晒d油出黎,無咁肥,好味!

      刪除