2015年3月29日星期日

3.9澳洲牛奶卷,超豐富晚餐

今日同两個小朋友去婆婆屋企同表哥表姐玩,見美心有新產品登場,所以就買一個去婆婆度一齊試吓……每個68蚊,都有小小貴,味道唔錯,人人都話好食,值得一試!
今晚大佬大嫂買佐好多靚餸,整佐好多正餸俾我吃,樣樣餸都大大碟……好好味!始終都系媽媽好原全無錯,返親阿媽度吃飯都系好好餸,超豐富呀,哈哈…… 太幸福了~每次返阿媽屋企我净系負責食同訓架咋!嘻嘻~
















6 則留言 :

  1. 3.9好吸引喎,我明天去買條試吓先^^

    回覆刪除
  2. 真係勁豐富!!幾時都話做女好, 我爸媽響到,我都係只負責做癱妃..haha

    回覆刪除
  3. 我都好喜歡袞呢個卷蛋真係好味

    回覆刪除