2015年3月27日星期五

少老平安,柱猴醬蘿蔔炆牛肋條

老少平安平安我就聽得多,但少老平安則第一次聽,上星期日老公睇完【明星愛廚房】的時候,見到林建明的菜式佢覺得好正,前两日老公話想試,叫我跟住大姐明的方法整一次睇下好唔好食,原來做法都好簡單,但營養價值就非常高!老公話好味,叫我下次要放多d芫茜落去會更加好味,至於d牛肋條早两日佳寶做特價20蚊一磅,難得見佢咁平我更系買返2磅喇,哈哈……平時最平都要26蚊一磅,2磅其實唔多,今次一次過炆晒2磅,一半用黎炆蘿蔔,另一半就留起就咁食,好正!


















12 則留言 :

  1. 好正呀,見到都想食,見到你個汁好濃,好好味咁,點整ga

    回覆刪除
    回覆
    1. 系咪問我牛肋條個汁點整?

      刪除
    2. 我用柱猴醬+(香葉+八角+桂皮)<---小小就够,落太多會好濃味!將以上材料+薑片炒香+牛肋條一齊再炒香加水炆45分鐘至1小時,我系炆好牛肋條先,再炒蘿蔔,最後蘿蔔加牛肋條一齊炆20分鐘就可以了,如果想蘿蔔入味d就炆長一些,自行決定!

      刪除
  2. 回覆
    1. 系…真系好抵,難得一見有20蚊一磅(^_^;)

      刪除
  3. 我發覺自從封咗個街市之後,依家臨時街市嗰幾檔魚檔都好似無鯪魚肉賣哦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓……咁你要食咪一定要去其他街市,嘩……都好煩姐~

      刪除
    2. 係呀,攪到依家買餸都要分三個街市去買,分別來回都要成半粒鐘呢!!

      刪除
    3. 惨惨…… 咁你仲要捱幾耐?知唔知個街市幾時重開呀?

      刪除
    4. 十五個月後先重建完成呀,有排捱!

      刪除