2015年3月24日星期二

香草茄汁肉丸,豆豉鯪魚油麥菜,茄油肉丸意粉

第一次整呢個茄汁肉丸,系跟電視"上門教煮餸"果度學的,味道好好,我覺得呢個茄汁肉丸配意粉黎吃更加正,做法唔難,最衰就系要炸果下先麻煩佐小小,浪費好多油…… 













材料如下:




做法:稍等……

6 則留言 :

  1. 肉丸好正呀!我都有睇喱集上門教煮餸,不過吾記得份量,多謝你咁詳細介紹,等我都整餐食下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真系好味,快d整快d整~ 我好鐘意睇逢星期三ge上門教煮餸架,學到好多野!嘻嘻……

      刪除
  2. 如果唔想炸,可唔可以整細粒D煎呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以架,煎的話外型無咁圓同埋無咁靚咁解…

      刪除
  3. 意式茄醬肉丸我間中都會整,不過我就係用豬肉,同埋我係煎香而唔會炸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來加佐牛肉真系好味d,肉丸ge味道系會濃郁d架!净系用豬肉d肉丸味無麥特別囉(^_^;)

      刪除