2015年3月18日星期三

大年初二~親親大自然@奶奶菜田

今年年初二,我地一家無去婆婆屋企拜年,改佐初三先去,因為老公想初三跑馬日同公公一齊發新年財……結果就系公公和老公都貢獻佐小小銀両俾馬會……哈哈! 因初一晚留系奶奶家過夜,初二奶奶話要返菜田整野,我地無野做所以跟奶奶返菜田摘菜!两個小朋友拔紅蘿蔔拔得好開心(^ω^),我地仲摘佐好多菜返屋企呀…嘻嘻~ 奶奶菜田真系整得好企理,好靚!


















系奶奶菜田影佐小量相片,等我系呢度同大家介紹下及分享下喇……(^_-)

蕃茄仔

生菜

芥藍頭(未成熟)


紫油麥菜

白蘿蔔(未成熟)

紅蘿蔔

椰菜

芫茜

皇帝菜

蕃薯苗(細葉)

蕃薯苗(大葉)

西洋菜

紅頭蔥

芥菜

紫油麥及普通油麥

木瓜

蘆薈

菜種

田灌草/車錢草

大木瓜

紅蘿蔔

竹蔗

卷心生菜,蔥

岩岩種完菜種

















8 則留言 :

  1. 嘩,見到咁多咁靚、咁新鮮嘅菜,真係好開心,不過要打理就一啲都唔易哦!

    點解啲椰菜同平時個樣差咁遠?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為d椰菜仲未可以收割,到收割時系好大個架,咁大塊菜田得我老爺奶奶两人自己打理真系唔易,日日做到無停手……仲要日曬雨淋~真系好辛苦!

      刪除
  2. 好開心呀而家小朋友好難親親大自然喇謙盈好幸福呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻…… 佢地去到菜田自己摘紅蘿蔔話好好玩,好開心!

      刪除
  3. 好厲害,有咁多自家出品!諗起都開心~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地見到d菜個個都好開心,仲親自落手去摘菜更加開心!

      刪除
  4. 好開心呀!見到咁多新鮮靚靚蔬菜!
    謙謙盈盈識得咁多蔬菜好叻呀!我見過廿多歲人去街市吾知邊D係大白菜,逐檔問,好攪笑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙謙盈盈好細個已經跟嫲嫲返菜田玩,以前菜田有好多隻狗,d狗會同佢地玩,依家d狗唔見晒!

      刪除