2016年2月14日星期日

年初七(人日&情人節)♡@ 鮮奶蓮子百合燉桃膠

今日系初七即系人日,咁岩又系2月14日西方情人節日,我祝大家:人日人人生日快樂&情人節快樂!
情人節好多人都選擇外出慶祝甜甜蜜蜜咁過喇……但我倆公婆系傳統中國人,所以情人節唔會特別慶祝,只要大家開心系埋一齊已經好滿足了,無須特別慶祝,但我都整佐一款新式糖水甜蜜吓,哈哈……佢就系鮮奶蓮子百合燉桃膠,呢款糖水好正,好香,好潤!








我愛♡我的小情人&大情人(^_-)













4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我嘅桃膠系姐姐返大陸現果時買俾我的,但我有朋友上個月系屯門置樂都買到,我朋友話唔貴,500克70蚊

      刪除
  2. 謙盈媽咪,祝你同大、小情人甜甜蜜蜜,生活愉快!另外祝你一家身體健康,事事順利,心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝cici……大家咁話,最緊要身體健康,萬事如意!

      刪除