2016年6月7日星期二

五香蛋黄咸肉糭@2016

自從我學識包糭之後我都無再系街買糭食了,呢幾年幾乎年年有包糭,其實我真系唔系好想包,包佐幾年,次次包親都系雞手鴨腳咁,包得好慢……所以唔想包就系因為咁,無奈的事老公同仔女都話想食,唉……免為期難咁包小小喇,每次包親都20隻左右啦,要分2次黎煲,有大有細,我仲要因應返我屋企嘅大細老闆口味去包,大老闆老公獨家要幾隻多咸肉原隻咸蛋黄及少綠豆多糯米嘅糭,而兩個小老闆就要小咸蛋多豬肉同多糯米要走綠豆及要細細條的糭,咁樣嘅要求我先可以滿足到佢地,哈哈……今年總數包佐28隻,用佐3斤半糯米,半斤多小小綠豆,半斤糭葉,15隻咸蛋,2磅腩肉,第一次煲佐16條,第2次煲12條,我包最後果8條想搞搞新意加佐小小黑糯米落去,又加佐小量馬拉盞落綠豆果度撈勻,等綠豆有多d味道,今次包糭味道比上一年好,上年咸佐d,今年調味果方面唔敢落咁重手,哈哈……昨日我地已經試食過d糭,整體黎講我覺得味道幾好,唔太咸,味道適中……包好拎佐d糭俾家人,8條奶奶,4條姑奶,阿媽6條,自己實際得12條,感覺上少佐d……睇黎下年要加碼買5斤糯米1斤綠豆黎包先夠(^_-)















呢款系無綠豆兩姐弟指定要我包俾佢的,入面有半隻咸蛋同咸豬肉嘅BB糭,系兩姐弟佢地話要食的,佢地話無綠豆嘅糭系好食好多喎,我頂佢唔順╮(╯▽╰)╭









10 則留言 :

  1. 你一定整得好好食啦,大家都要落order!不過自家製係唔同D,通常多D料呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 系,自己包味道會好d,材料都會多小小!

      刪除
  2. 你真係24孝老婆,媽媽,新抱!!好叻!每個家族都有一個勁人, 大時大節都會出產又多又好味既節慶食物!你就係呢種!我響家族中, 就係負責食嗰個..HAHAH

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……我都想做負責吃嗰一個,但系我唔整就無人會整俾我吃,一系要自己系街買黎吃……

      刪除
  3. 咪包得好靚囉!包得幾次就吾會雞手鴨腳啦,仲要多D練習,屋企人咁鍾意食平時可以包黎做早餐或午餐帶飯都得架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 長方形我就包得幾好,其實我最想包五角型,今次試包又系唔成功……我地平時唔系咁喜歡食糉的,純粹應節架咋(^_-)

      刪除
  4. 我覺得妳已經包得好靚,我包嚫都包到好樣衰!妳呢個方法係一開始時只係需要一塊粽葉就可以嗎?

    我今年都試試加少量黑糯米落去呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系,一開始就用一塊糭葉,包好成隻糭都系3塊糭葉加咋(^_-)

      刪除
    2. 只係一塊葉都可以放到咁多料,咁塊葉咪好闊?

      另外,妳用嘅粽葉會唔會有裂開情況,定係塊塊都好完整?

      刪除
    3. 系用一塊葉,我用中碼糭葉一塊就可以放到咁多料,d糭葉我用明火煲半個鐘洗完再用,好小會裂,多數完整!

      刪除