2016年6月2日星期四

梅菜扣肉蒸茄子,洋蔥豬扒

今晚繼續post我系百佳買嘅ECD方便餸,加熱就可以食用,真系好方便,因為一包真系得好小好小,所以自己要諗下用d咩蔬菜可以加埋落去吸下d味咁就更加好,我今次用佐另一款餸系梅菜扣肉,我加佐2條茄子放底蒸,就系咁簡單又可以做一個餸,味道唔差架,之但系茄子蒸完出黎有好多水,搞到個味淡佐好多,我個人認為太淡唔好味,所以將d汁倒出黎落鑊煮吓再加返小小鹽同生粉水煮匀再倒返落茄子上再撈匀食得,味道即刻唔同晒,撈飯食真系好正!10幾蚊一包真系抵,岩晒我……當我諗唔到買咩餸煮咩飯嘅時候買一包呢d方便餸即食或者加小小蔬菜咁又變成一個餸,真系快靚正!










沒有留言 :

發佈留言