2016年9月20日星期二

牛尾羅宋湯(附食譜)

羅宋湯我煲過好幾次,但加埋紅菜頭同牛尾一齊煲則系第一次,之前煲嘅羅宋湯我覺得無咁好飲,原來就系無加紅菜頭落去煲,今次嘅羅宋湯真系好正,好好飲,老公都話正!我話俾阿仔d媽咪聽用紅菜頭黎煲羅宋湯好正好好飲,跟住佢地就話睇相已經好正仲叫我教佢地煲,有d媽咪話驚我講佐第日到佢地自己煲果時唔記得又要再問我,索性叫我寫埋個食譜出黎俾佢,咁岩我又得閒,咁就寫佐出黎……順便系呢度分享吓我嘅做法^v^……喜歡的話可以跟著做希望大家喜歡~








6 則留言 :

  1. 之前睇電視講話原本羅宋湯係用紅菜頭煲成紅色湯,但因為早期香港唔係咁易買到紅菜頭,所以港式羅宋湯就改用茄膏增味增色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 加佐紅菜頭落去煲,煲完出黎個,個顏色真系靚d!

      刪除
  2. 加紅菜頭真係咁正?下次試下先^^多謝分享~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就覺得好正,唔知你喜唔喜歡……希望你鐘意!

      刪除
  3. 啱啱今日買餸買咗紅菜頭同西芹,屋企仲有其他材料,等我過兩日試吓煲先!

    回覆刪除