2017年8月24日星期四

蝦醬餐肉雜菜蛋炒飯,冬菇昆布蜆肉湯,花生海蒂綠豆沙糖水

琴日掛10號颱風,隻【天鴿】攪到我無得返工,又揾少幾百蚊~ 見得閒無事做就煲吓糖水食打發吓時間,打風更系唔去買餸喇,系無買餸嘅情況下當然系去雪櫃揾野煮,餸就無麥,見冰箱仲有雜菜,下格有一大碟冷飯,唔洗諗一於炒飯食就算,煲糖水時浸多佐昆布,所以拎想一半用黎滾一個簡單嘅昆布湯!






9 則留言 :

  1. 綠豆沙煲得好溶🤤好正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 系,用智能煲煲出黎d綠豆沙真系好正,慳電得黎又慳時間,所以我好鐘意用智能煲架(∩▽∩)

      刪除
  2. 今次個風好勁呢~~我未試過綠豆沙加蛋呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個飲阿媽煲嘅糖水,阿媽鐘意加蛋黎煲架,佢話飲糖水之餘又可以食蛋咁樣會飽肚d喎,哈哈,所以我都跟佐阿媽做法🤣🤣🤣

      刪除