2021年8月26日星期四

花旗參石斛麥冬螺頭湯(附食譜)

 我咁大個囡第一次煲石斛湯,系我印象中我阿媽從未煲過石斛湯俾我飲,結婚咁耐我好似未見過奶奶煲石斛湯,我系藥材鋪好常到有石斛賣,但從未買過,今次系我第一次買同第一次煲,點解我會買呢?事原系咁嘅……某日我系Facebook見到「樓上」做特價,我見到佢介紹石斛嘅功效都唔錯,所以就買黎試一試,從未煲過所以上網搜尋佐石斛湯,好多都系介紹用花旗參麥冬加石斛黎煲,我見屋企有螺頭系度,一於放幾隻落去煲,煲完出黎呢個湯好好飲,好香螺味,加上我放佐d栗子落去,所以更加香甜,好正 ! 













你地系咪覺得下面d湯顏色深d呢,因為下面嘅湯系第一日飲唔晒,留剩一半第二日再飲,經過一晚沉澱第二日再煲返熱,所以個湯更加濃郁更加香,超好飲!
1人得1碗……



材料:西施骨,乾螺頭,淮山,栗子,石斛,花旗參,麥冬,陳皮,無花果,桂圓肉,蜜棗,海玉竹

做法:西施骨要出水,粟子和淮山要去皮,陳皮浸軟刮囊,其餘所有材料洗乾淨,除佐花旗參,其餘材料凍水落,煲2.5小時,煲好前5分鐘落花旗參,煲多5分鐘,落食鹽調味即可 !

功效 :清熱潤肺生津,健脾益精,秋燥時飲用很好石斛對經常捱夜嘅人飲用最好

註:寒性體質的孕婦不宜飲用;體質屬濕熱、寒性、陽虛者亦不宜飲用,感冒患者暫停服用或先向中醫查詢。

沒有留言 :

發佈留言