2014年11月10日星期一

南北杏冰糖木瓜雪耳糖水

呢幾涼佐好多,喉嚨又有小小乾,二話不說就買個木瓜煲d糖水潤一潤先,大大隻木瓜有2斤幾重先至7蚊咋,真系平到我唔信,我望一望價錢原來6蚊2斤木瓜,岩岩買的木瓜青青地有些小黄,我唔鐘意佢咁青所以買佐返屋企摆佐2日先煲,果然又黄好甜,我已經當水果咁食佐3份1,其餘就拎佢黎煲糖水,哈哈。。。。(^o^)
















6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 系呀cici,呢d天氣唔飲多d滋潤湯水或糖水會皮膚喉嚨都會感覺唔舒服!

      刪除
  2. 又同妳撞喎!!不過我今次係煲雪耳木瓜湯。

    我自己就好怕食熟木瓜,覺得好臭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……… 咁岩ge!

      我喜歡用青木瓜煲湯,用熟木瓜煲糖水,我又唔覺得熟木瓜會臭,反而覺得又香又甜,嘻嘻… 個人口味不一 ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 一碗,系……系……系…….……收到! ^O^

      刪除