2014年11月11日星期二

大閘蟹

上星期日老公叫同事幫手買佐10隻大閘蟹返黎,10隻之中我地要佐3隻,姑奶3隻,老爺奶奶4隻,今次d大閘蟹好靚,又肥又大又多膏,平均每隻大閘蟹有半磅重(6両重),今年第二次食大閘蟹,嘻嘻………  

另上月尾老公又同我去流浮山吃海鮮,又系食花尾龍躉,真系超正,平時唔多鐘意食魚ge我,竟然吃佐好多魚,哈哈………老公話我好勁 ^e^











今年第一次食ge大閘蟹






'


6 則留言 :

  1. 嘩,已經食咗兩餐大閘蟹嗱!!我都唔知幾耐未食過 lu!

    回覆刪除
    回覆
    1. 電視話今年d大閘蟹又平又靚,咁咪買黎吃下囉,第二次食果d真系好正!

      刪除
  2. 不得了、不得了,大閘蟹同海鮮餐非常吸引呢 ~
    哎呀...小高流哂口水啦 ~ 田

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……Y(^_^)Y
      小高快d叫主任買返一籮你吃,
      今年的大閘蟹又平又靚,抵吃……
      (電視話今年大閘蟹俾上年平好多)

      刪除