2014年11月21日星期五

自家製辣椒油

辣椒油都可以自己整?我真系無諗過,前排謙謙同學仔媽咪整佐好多佢自家製的辣椒油,她俾佐一樽我試,試完真系好正,又香又唔太辣,好岩我,因為我食麵或餃子都喜歡加辣椒油,所以我叫謙謙同學仔媽咪教我,佢教完我之後我就試整,製成品好正!原來整辣椒油一d都唔簡單,要將所有材料攪碎同埋隔走d水份,炒辣椒油果時足足要炒一粒鐘,真系炒到手軟企都腳攰,少d體力都死,哈哈……





















4 則留言 :

  1. 我之前都整過辣椒油,但無妳呢個咁多功夫,只需炸香蔥蒜,之後撈勻辣椒粉,再撞入滾油就攪掂,唔使炒咁麻煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀你都整過,
      咁呢種確系複習d,其實我都得麻煩……哈哈!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我開頭都以為會勁打噴嚏,奇怪的系無打喎 …… Y(^_^)Y

      刪除