2015年5月2日星期六

杏汁雪耳燉木瓜糖水

第一次整呢款糖水,我自己鐘意用杏仁打成汁液果陣味,但我老公同两個小朋友就好唔鐘意,佢地須則唔鐘意陣味但都好俾面,每人都幫親佐半碗,嘻嘻……仲叫我下次唔好整呢款糖水……哈哈!呢個糖水系前排燉的,唔系今日架(^_-)
















6 則留言 :

  1. 杏仁味真係唔係個個都接受得到,我個 Friend 都食杏仁,但用杏仁粉或杏汁整嘢食就走夾唔抖!!

    嘩,妳個木瓜咁熟,我就頂唔順喇,覺得味道好臭、好難聞,所以我多數買仲帶綠色皮嘅木瓜。

    回覆刪除
  2. 哈哈!呢樣我都唔同您地爭噃!

    回覆刪除
  3. 我覺得自己磨嘅杏汁好味好多~~杏仁粉個種我都接受唔到~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 杏仁粉我都系一般,杏汁就喜歡(^ω^)

      刪除