2015年5月31日星期日

鮮斑蘭葉椰汁千層糕

太耐無整呢款糕點,事情就是這樣的facebook顯示我2年前整過的野食post俾我回顧,所以我見到後又心思想食,本身昨日買好野整的,但我懶得整,拖到今日先整佐出黎……哈哈!每次整呢款千層糕我都堅持用新鮮班蘭葉黎整,整新鮮葉整陣味系好清香同埋好好味的,我個人覺得用班蘭精油整d色好唔自然同埋綠得好恐怖,味道都都較為差!整黎自己更系要用天然食材黎整喇,食落肚ge野健康d好……*^O^*















6 則留言 :

  1. 呢個我整過一次後就無再整喇,因為好煩、好嘥時間,又要榨班蘭汁,之後又要逐層逐層慢慢等蒸熟!

    我都好怕班蘭精油嘅顏色,好鬼死假!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煩就唔系好煩,系嘥時間,要逐層蒸!
      班蘭精油d色真系好假 -_-#

      刪除
  2. 哩個好花心機同功夫,你真有耐性~~

    回覆刪除
  3. 呢個係心機糕,我要好得閒先會整,囡囡捧住個糕好Cute呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀小月,呢款糕絕對系要好有時間同心機先做到,我今日系街市印尼鋪見到有呢d整好ge千層糕賣,3件細細件已經要10蚊,好唔抵食哦! 想食好野真系自己整先最好味!

      刪除