2015年6月1日星期一

牛蒡粟米紅蘿蔔椰子湯,煎封三文魚,火腿扒炒西芹,口水雞

今晚就系3餸1湯,呢排懶無麥點煲湯,所以今朝即刻買黎返屋企煲湯,系冰箱揾雞腳時揾到一袋椰子,於是又放埋落去,依家d三文魚又貴佐,今日叫魚檔切一塊,唔大但都要45蚊,盈盈話我今次煎得靚同好食,d魚肉仲滑,唔鞋,因今次煎ge時間快,系咁煎两面入面仲生即上碟利用餘温整熟,所以唔鞋d肉好嫩,佢两個仲叫我留一半天日放學食!盈盈好勁同我一齊吃口水雞,佢又話辣得好好味,我叫佢唔好食,但佢系都要食,仲要一路食一路飲水,哈哈………


漏佐拎椰子出黎影相










6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 無問題,留一碗大大碗過你飲……*^O^*

      刪除
  2. 我都好多時喺冰格搵嘢,摷吓摷吓就搵到 "寶藏"!!

    乜魚檔有三文魚賣咁好,仲要幾多切幾多㖭呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最衰唔系個個街市魚檔都有得賣三文魚,佢通常有3~4塊系切好放系度,你唔要果d叫佢即切都得,要厚,薄你自己話事,同佢講就可以架喇!

      刪除
  3. 天氣熱,無咩動力煲湯呢~~
    有囡囡讚,貴D、煮得辛苦D都得啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 為佐家人身體健康,就會有動力㗎喇!
      無錯,得到家人讚賞,呢d就系會使我會繼續煮多d多野食俾佢地吃的原動力,哈哈……

      刪除