2015年6月7日星期日

田灌草涼茶,鮮茄蘑菇肉醬天使麵

今日終於得閒煲呢個涼茶,因為d田灌草同竹蔗上星期四奶奶俾的,系奶奶自己種的,所以果扎田灌草放佐咁耐都仲系咁新鮮,放佐系雪櫃幾日都唔願煲,哈哈…… 今日下午問佢两個今晚食飯定食麵,佢两個一齊揀食麵,見仲有包天使麵放佐系度好耐,所以今晚就煮佢!














4 則留言 :

  1. 以前細個媽咪都有煲田灌草,我成日都見佢做坑渠水,因為好深色,唔似妳呢啲咁清㗎,唔知關唔關鮮品同乾品嘅分別呢?

    田灌草係咪都係涼㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 田灌草確系寒凉的,如果你驚寒凉就放一塊陳皮落去一齊煲,同埋煲而d,至少煲2個鐘,用乾品系無咁涼的

      刪除
  2. 嘩!田灌草好耐都冇煲嚟飲囉!
    Kestrel:照計應該唔太涼啩,因我陀BB時,家中老人家都要我煲嚟飲,話去濕毒喎,不過,我好怕飲嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 田灌田間唔中煲d黎飲都幾好,如果想好飲d就要加d野落去煲,净系用田灌草煲水飲系唔好飲的!有草青味……

      刪除