2015年6月27日星期六

回鍋肉,煎釀三寶,海鮮炒西芹

上星期煲蔬菜湯剩佐半個椰菜,系冰箱揾到一舊仔已經熟佐嘅腩肉,諗住用腩肉炒就算,突然諗起回鍋肉呢個餸,所以自己嘗試下炒,點知炒出黎出奇地好味,原來豆板醬炒椰菜系好好味,老公都話碟椰菜炒得好惹味,仲有至愛煎釀三寶,可惜佢唔多鐘意西芹(¬_¬)"








6 則留言 :

  1. 上個禮拜我又咁啱用豆瓣醬炒椰菜,不過我仲落咗少少鎮江醋,味道好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 加佐醋多佐份酸味,酸酸辣辣應該更加惹味,我下次又試下先!

      刪除
  2. 我屋企炒回鍋肉都好受歡迎架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肯定系你炒得好好味……先咁受歡迎!

      我極小炒回鍋肉,哈哈…… 但今次又真系炒得好岩我自己口味,嘻嘻(^_-)下次又再用椰菜炒回鍋先得!

      刪除
  3. 謙盈媽媽,下次試吓蒸椰菜後加點美極,好味到痺

    回覆刪除
    回覆
    1. 好提意!多謝cici教路,我揾日試下先……

      刪除