2015年6月28日星期日

欖菜肉碎炒豆角,咸魚蒸肉餅,煎紅肠

炒親豆角我最鐘意用欖菜炒,用佢黎炒特別惹味,雪櫃有小小唐芹用净所以放埋落去炒,加佐唐芹炒香好多,好好味!咸魚肉餅用黎送飯真系一流,唔洗講!紅肠系煎黎俾两個小朋友食的。








6 則留言 :

  1. 謙盈媽媽,cici 小時候都好鍾意食紅腸 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個就鐘意食,依家大大吓就唔系咁鐘意喇,但我都間唔中買黎煎俾小朋友吃架(^_-)

      刪除
  2. 欖菜同豆角真係幾夾,我有時都會咁煮~

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀……無欖菜放落去炒,我覺得無咁好味

      刪除
  3. 原來咁多人都鍾意食紅腸,我一向都無食哦!

    回覆刪除