2015年6月25日星期四

甘筍青瓜咖哩肥牛卷,蠔油蝦米蚊節瓜,咖哩肥牛,大節瓜

今晚呢3碟餸都好正,平時金菇肥牛卷就包得多,但今次呢個甘筍青瓜肥牛卷,真系第一次包咋,真系好正,好好味,煎熟佐d肥牛原來入面d甘筍同青瓜咬落去仲系爽口嘅,加埋包即食咖哩做汁就更加好味,見有肥牛用剩我就加小小咖哩汁一齊炒,又系好好味,d節瓜仲好食,系奶奶自己種架,都好大個,我分佐2餐先煮完個節瓜,自己種真系好食d,拎黎煲湯,炆,炒都一樣好食!












系咪好大個節瓜呢,我開頭以為系冬瓜BB,哈哈… 奶奶話唔系冬瓜,哈哈!呢個瓜奶奶系賣43蚊架,我上次拎佐d糭俾佢,佢就順手俾個瓜我,嘻嘻……呢個瓜我由端午節摆到琴日先食,都無問題之餘仲系完全無爛的,我琴日滾的咸蛋貢丸節瓜湯,好清甜,好好飲!








4 則留言 :

  1. 妳今次咁樣整應該仲好食過用金菇,起碼清爽啲,唔會 "漏"。

    個節瓜切開仲似冬瓜呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系喇,咁樣整清爽d,夏天吃一流!

      我都覺得系似冬瓜,但奶奶話系節瓜,吃落口確系節瓜,系比街買果d好食d咁囉!

      刪除
  2. 真係好難信哩個係節瓜!太大啦~~
    甘筍青瓜肥牛卷整得好靚呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 系,真系好大,我開頭都系估佢系冬瓜……哈哈! 甘筍青瓜肥牛卷吃落好清爽,味道唔錯,你得閒都試下整喇……

      刪除