2015年11月25日星期三

蘋果紅蘿蔔粟米椰子西施骨湯,金菇肥牛卷,煎豬扒,蠔油芥蘭

呢排懶佐……少佐煲湯飲,其實呢d天氣真系要飲多d清潤湯水,否則皮膚好易乾燥同痕癢,今次煲湯嘅蘋果唔系我買的,系阿仔阿女系學校吃飯時飯商公司派嘅,學校次次派親蘋果俾佢,佢地就拎返黎俾我,真系俾佢兩個激死……(╯з╰)














10 則留言 :

  1. 今餐好豐富!飲碗湯先!^o^

    回覆刪除
  2. 有蘋果派咁好嘅,雖然佢無食,但至少會拎番嚟俾你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平均2星期就會派一次生果架,系……佢兩個唔鐘意食蘋果仔,佢拎番黎好過掉佐佢

      刪除
  3. 佢兩姊弟唔鍾意食蘋果!

    我煲湯唔敢連皮煲呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煲湯就連皮,洗乾淨就可以煲,其實煲湯要皮好d,如果就咁拎黎食的話我就唔要皮架喇

      刪除
    2. 但係蘋果皮表面啲蠟勁多哦!

      刪除
    3. 我系用洗水果嘅清潔劑浸洗完,再用毛巾抹乾淨先拎去煲

      刪除
  4. 我家大爺仔又係唔食學校飯商派嘅蘋果,次次又攞返黎屋企,都唔知典處理好!@_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以試下拎黎煲湯又或者用蘋果雪梨雪耳無花果煲水飲,好好飲,有清熱潤膚潤肺功效架!

      刪除