2017年5月31日星期三

豉油皇炒河粉

一個月話咁快就完,呢個炒河粉系上星期日炒的,老公無啦啦話想食炒河,我話買外賣返屋企食,佢話街買嘅唔系咁好,老公佢話街買果d太多油唔健康唔好食,叫我自已炒,唉!炒河粉真系有點煩…… 事實上自己炒真系無咁油同健康d,算喇,反正我自已都鐘意食,一於炒多d當晚餐,阿女好鬼煩,我話晚餐食炒河粉,佢即問我系咪有韮菜同芽菜,我話系,佢即叫我裝起一碟無芽菜同韮菜嘅俾佢,哈哈!












6 則留言 :

  1. 炒得咁靓,又多料,我都想食呀!😋😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 自已炒放多d料好食d呀😊
      想食好簡單,你天日去買材料返屋企炒黎食就可以喇!
      哈哈😂😂😂😂😂

      刪除
  2. 自已炒吾會咁多油好食D!我仲煩過你亞女,我要有芽菜冇韮菜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系,河粉平身都有好多油!
      😆原來你仲煩過我個女😂😂😂

      刪除
  3. 唔錯喎,賣相仲好過有啲餐廳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 😄好過餐廳……哈哈!你咁講我真系好開心😁
      講健康一定系自已炒健康!

      刪除