2015年7月6日星期一

減肥蔬菜湯

冬天儲埋儲埋嘅能量系時候要減減佢,冬天不停食食食,毫無節制……搞到我儲佐好多脂肪儲系身上,著返上年著ge衫褲好明顯知道自己肥好多……上年d褲依家著返系好緊身,哈哈!經過2個月黎的努力,終於減到我想要的磅數了,5月底磅佐系11O磅,我自己目標系2個月合共減10磅,但老公話如果我2個月減到15磅佢就獎勵我1000蚊,佢話如果7月1日減唔到15磅就要我俾返500蚊佢喎,原本我自己減10磅系1毫都無,純粹系為自己健康和外觀而減的,但依家有人獎勵我,我梗系要加倍努力喇^O^……我同自己講一定要努力做到俾老公睇之餘,仲要挣埋佢果1000蚊!嘻嘻……結果我真系做到……哈哈……好開心囉!減到肥之餘又有錢收,真系好爽!*^O^*

蔬菜湯材料

呢款蔬菜湯系無添加任何調味的!
純粹系蔬菜自己本身味道。
每日早,午,晚各一杯
※ 食得越多蔬菜湯,就會瘦得越快!

我喜歡打爛黎飲

不用加水
*如果覺得蔬菜湯太濃,可加小量飲用水

開機5分鐘左右就飲得

一杯份量

質感就系似超濃縮連渣蔬果汁

上两個月我每日早午晚都飲一杯蔬菜湯,平時食餸就盡量食清淡小小,飲多d水,我夜晚系食極小飯的(2匙羹左右,有時唔食),吃小小餸同食多d菜,咁就可以架喇!平時食多d水果!就系咁樣喇(^o^) 
* 無刻意去做運動,只系每日步行大約4O分鐘左右,我送完小朋友返學就會行路去買餸,買完餸就行路返屋企,到小朋友放學時,我又系行路去接小朋友放學,小朋友在我身邊,我就唔會同佢地行路,因為呢d天氣太熱!

5月頭影的,當時差唔多11O磅
老公話當我系1O9磅!


7月1日影的,上磅就系94磅
109-94=15
唔減多唔減少,減15磅就岩岩好,我已經足夠了!
哈哈……


想瘦得快d就要飲多d蔬菜湯,同埋做多d運動,呢款蔬菜湯主要系幫身體消耗卡路里的!












10 則留言 :

  1. "有錢使得鬼推磨" 呢句說話真係好啱,哇哈哈哈!!

    我煲咁耐雜菜湯都未試過加燈籠椒喎,搵次都跟妳先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…… 你講果句說話真系超岩 !嘻嘻~

      刪除
  2. 好成功喎!您會攞D獎金去買靚衫or食餐勁呀,哈哈~ ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月……今次真系好成功!我唔會去食餐勁嘅,食完餐勁嘅又肥返幾磅咁就煩喇,因為之前日日飲蔬菜湯同埋食量少佐,另到個胃都縮細佐,我依家食小小野就覺得好飽,系好事!

      刪除
  3. 個蔬菜湯好吸引呀~~
    你好勁呀!我細細粒都102磅啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個蔬菜湯睇就好吸引,食就一d都唔吸引,因為系無乜味道d,蔬菜湯系無加肉無加任何調味料落去的!

      刪除
  4. 冇諗過將蔬菜湯攪成汁飲,得閑試下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 將蔬菜湯攪成汁系方便我自己飲,因為我系一個唔系咁鐘意食菜嘅人,嘻嘻!

      刪除
  5. 攞到奬金,又節食左咁耐,梗係去食番餐勁架啦!
    只飲消脂減肥湯,吾使做運動就減到15磅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 翠兒……我系唔洗無節食,日日都有食野,只系食的份量比平時少d清淡d,我無刻意去做運動,净系每日都飲3杯蔬菜湯,平時送完仔囡返學就去買餸,買完就行路返屋企,行2O分鐘左右路程,每日行2次,我行路就當系做運動架喇!蔬菜減肥湯系只要幫助消耗卡路里,你越飲得多就會瘦得越快!

      刪除