2015年7月20日星期一

香草海帶綠豆沙糖水,肉碎豆腐炆茄子,辣肉肠秋葵炒蛋

放暑假我無特別地方要去,多數留系屋企避暑,哈哈…… 佢地放假我就舒服d唔洗一日走幾轉,多佐時間留系屋企,我好自然就會走去廚房搵野搞,前日就玩包木耳韭菜餃子,而昨日就玩煲綠豆沙糖水!昨晚就簡單d煮個肉碎豆腐炆茄子,仲有吃返前日吃剩的秋葵-_-# 另外附送上一碟之前整的餸:辣肉肠秋葵炒蛋,嘻!

















2 則留言 :

  1. 煲綠豆沙一定要落臭草,如果唔係風味勁減!

    秋葵炒蛋係咪好少少呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺,今次我得落得好多,煲好一開盖超香,阿囡都俾d香味吸引到,食佐半碗,我以往煲親,佢都唔幫襯架……

      秋葵炒蛋比較易接受,但……都系唔好食!都系果句,我唔鐘意食……真系無下次,哈哈……

      刪除