2016年4月5日星期二

冬菇紅棗杞子雲耳蒸雞,上湯灼白菜,豬扒

 唉……放假嘅時候習慣佐夜訓,朝早訓到成10點先起身,今晚又系一樣夜訓,其實我一早已經系床度但訓唔著,唯有拎電話訓系床度睇電視,睇完電視依家就寫吓野,寫完真系要訓因為明天要送小朋友返學,之後又要送飯盒俾兩姐弟真系有排忙,諗起都煩,想繼續放假……哈哈!下午4點幾突然想食糖水,咁岩上星期婆婆俾佐個細芋頭我,反正屋企有椰汁同西米,一於整反煲返个糖水食吓先……(^_-)開始眼訓了,要快d去訓……早抖!








6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 正就留返碗俾你……慢慢嘆……哈哈!

      刪除
  2. 上個禮拜我都係整呢個糖水呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個糖水我好鐘意架,我間唔中都會煲 ~

      刪除
  3. 有糖水食,正呀!o(♥∇♥o)

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀……自己煲既足料又岩自己口味,確系正!

      刪除