2016年4月28日星期四

自家制壽司卷,午餐餐盒

上星期三整佐呢d壽司俾兩姐弟帶返學做午餐,第一次試整好彩都成功整到,两姐弟都話好食下次再整,嘻嘻……自從今年學校開學時轉佐飯商,阿囡就話學校d午餐唔好食仲越來越難食,不停叫我送飯俾佢食,我開頭都唔肯送,但眼見阿仔同阿囡d同學仔好多人都系由訂飯之後轉自己帶飯返學校食,可想而之呢間飯商d飯餸真系有幾咁好食,所以我系新年前就開始煮飯拎去學校俾佢地食,原來我送飯都送佐2個幾月了……除佐星期三要早起身整午餐之外,其他日子都系我中午11點幾煮好飯送去學校俾佢地食的,因為阿囡學校逢星期三系放早放2:25分的,我唔想12點送完飯,之後返屋企休息1個鐘左右2點又去要接放學咁辛苦,所以逢星期三就一早整好d午餐俾佢地一齊帶返學校食,逢星期三我多數整三文治,炒飯,炒烏冬等……











 星期三,兩組弟又話要食壽司做午餐,所以我又要一早6點起整野……真系攰屎我!佢地仲提醒我今次唔好俾咁多佢,話對上次食剩好多,結果有剩果d請晒俾同學仔食^_^……


以下系我整俾兩姐弟嘅部分午餐相片……





















10 則留言 :

  1. 啲飯盒好吸引呀!見仔女食得開心,辛苦啲都值得!媽媽加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要仔女開心,做阿媽嘅幾辛苦都好都會盡力去做嘅……所謂世上只媽媽好呀麻(^_-) 哈哈!

      刪除
  2. 哇, 佢地D午餐好豐富呀, 辛苦晒你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔辛苦……只要仔女鐘意,辛苦d都值得嘅 ^e^

      刪除
  3. 嘩!午餐太豐富喇!真係吾使咁多喎,食肥左要減肥好難架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得多左小小,黎緊日子要將份量減返小小,我奶奶都話佢兩個依排真系肥佐dd,哈哈!

      刪除
  4. 哩個媽媽真好心機!個個飯盒都好吸引~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔想咁好心機,好心機嘅代價真系好辛苦,佢兩個話學校d午餐難食,食到想嘔無辦法,唯有我辛苦小小就吓佢~

      刪除
  5. 有過一次經驗,第二轉再整嘅壽司靚好多呀!

    乜間飯商差成咁!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 系,第二次整得好小小……

      我都唔明,連d家長試飯都話唔好食,其實已經有好多學生同家長反映過呢間飯商唔得,希望今年9月可以提早轉飯商(因為學校簽飯商系2年一次的)

      刪除