2017年1月31日星期二

五香芋頭糕,桂花馬碲糕,臘味蘿蔔糕

呢排真系好忙,好忙,農歷新年前(年廿八)用佐一日時間整佐以下呢3款賀年糕點,五香芋頭糕,桂花馬碲糕,臘味蘿蔔糕~  依家先得閒post出黎,嘻嘻~ 到目前為止我試佐芋頭糕同馬蹄糕,芋頭糕好香,今次做得好好,我自已好滿意,另外馬蹄糕就俾我想像中差小小,味道淡佐dd,同埋今次嘅馬蹄糕彈性感覺一般般( ー_ー)!! 之但系我姑奶試食完同我講話蘿蔔糕同馬蹄糕就話好好味同好好食,仲話我d糕整得好靚,但我自已又唔覺得系好靚,可能我自已要求高,哈哈!




五香芋頭糕

清香桂花馬蹄糕

臘味蘿蔔糕

呢d系整俾奶奶同姑奶的
每款各一底,總數每人3底

呢d就系留返我地自已食嘅
3底蘿蔔糕,2底馬蹄糕,1底芋頭糕




6 則留言 :

  1. 嘩,好勁喎,一個人整咁多底糕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 整呢d糕足足企佐成日,攰到無朋友(•́︿•̀) 須則系攰~事後聽到家人個個都大讚話好食,我就好開心,攰得黎好有價值,哈哈!(*^ω^*)

      刪除
    2. 咁又係呀,整完一大輪兼企到腳攰,最後都係無人欣賞的話,就會好沮喪,好無癮!!

      刪除
  2. 好多糕呀~~真係步步高升XD

    回覆刪除