2017年1月5日星期四

南北杏生熟地木瓜雞腳豬骨湯,豬肉蓮藕餅,菜心

早幾日煲嘅湯,我煲呢款d湯好似豉油咁黑……唉……要招呼客人真系唔好煲呢款湯,d湯黑蚊蚊咁真嚇親人……嘻嘻!生熟地木瓜湯我系阿媽屋企飲過好多次,我自己系屋企煲就系第一次煲,第一次煲嘅關係可能我放多佐生熟地所以搞到d湯好似豉油咁黑,賣相真系超級唔掂,但系好好飲架喁,啖湯好甜,我問兩個小朋友d湯好唔好飲,佢地都答我話:媽咪你今日煲呢d湯飲落好似系飲緊無汽嘅可樂,好甜呀,哈哈!








3 則留言 :

  1. 其實黑都無乜太大問題,薑醋都係咁深色,最緊要都係味道好而且有益。

    回覆刪除
    回覆
    1. 問題真系唔大,純粹我個人覺得黑蚊蚊唔好睇,哈哈……
      其實黑色食品系好有益,好似話對腎臟有益

      刪除
    2. 係喎,依家都鼓勵人食齊五種顏色。

      刪除